svar på kommentar

du och hanna är ju kusiner? varför umgås du inte med henne, ni är ju släkt. och det här med att viccy umgås med hanna nu, kan inte ni alla umgås? känns som att du bara håller dig fast på typ en eller två människor. när du hängde med viccy så var det inte någon rose, men när du börja hänga med rose och linda så var det ingen viccy.

svar: exakt! men eftersom att du inte har någon aning hur det ligger till egentligen så tycker jag inte att du ska öppna käften. hade du vetat lite mer så hade du förklarat dig bättre. det har varit lite problem mellan oss och jag antar att du och dina vänner också har kommit ifrån varandra någon gång. och vadå ingen rose? jag umgicks med rose hela sommaren. och jag har frågat både hanna och viccy om de vill komma hit gång på gång men de har bara sagt nej varje gång så nu skiter jag it. folk växer ifrån varandra och det är bara att acceptera. det är hanna och viccy som håller sig till en person, inte jag. de är dom som inte vill umgås med flera stycken samtidigt, vilket jag tycker är kul, så att jag håller mig till en är nog lite fel av dig att säga. och jag och viccy umgås fortfarande för vi går i samma klass och möts innan vi går till skolan tillsammans. ha en fin dag :D

Kommentarer
zorana

hahah sköning. först ba värsta grov sen lättar de mer o mer o ba , HA EN FIN DAG :D

hahahah <3



Blogg: http://lotinjaa.blogg.se/
2010-11-24 @ 22:34:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!