Städat!

Nu har jag precis städat klart hela mitt rum, dammsög, damma och skrubbade golvet. hängde även upp tre tavlor, en på danne, en gruppbild på alla tjejer och en på mig och rose. inväntar bilden på linda nu också :) fixade även med lite ljus och så. nu är det mysigt och fint i mitt rum igen, härligt sempan! hähä

ahopp, vad ska jag göra resten av dagen? nu tänkte jag hoppa in i en feting dush och sen ta en hemmafika med rose. vad ska ni göra idag då? någon som är intresserad av att vara med i min måndagsintervju förresten? mejla mig! [email protected] :).. dusha var det ja.. peace out!

Kommentarer
Sadaf

Fin blogg :) Från och med idag startar jag att sälja nya kläder till bra priser och snabb leverans. Varje dag kommer det komma upp minst ett plagg som man beställer genom att skriva ett inlägg på min blogg. Varorna skickas senast dagen efter!



Kika gärna in kram :)



Blogg: http://sjoljungfru.blogg.se/
2010-11-29 @ 17:39:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!