sova hos linda

Hej på er.
jag sitter hemma hos roses föräldrar för tillfället, rose vilar i sängen.. tråkigt. snart ska jag dra upp henne och åka hem till mig en snabbis, hämta lite saker och sen åka vidare ut till hageby. vi hade tänkt att sova hos linda idag :) både jag och rose är lediga imorgon så jag antar att vi sover kvar medan stackars linda ska till skolan haha.

vet inte om detta blir det sista inlägget, för det är liksom det ända som kommer hända idag/ikväll. annars hör jag väl av mig senare ifrån linda. puss så länge.

Kommentarer
Emma

Hej , missat en kommentar från dig om ursprung osv. Orkar inte ta upp en sån diskussion igen och vet inte vad jag skrivit. Har inte menat att kalla dig "blattejävel iallafall, jag är ju också bara halvsvensk även om andra halvan är finsk! Det enda jag inte gillar är religionen islam. inget emot någon människa utan tycker bara inte om religionen.

kram :)



Blogg: http://starkko.blogg.se/
2010-11-09 @ 18:37:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!