Snart godkänd !

Nu är jag hemma igen, med rose. var i skolan en snabbis och pratad med läraren som sagt. behöver inte göra något mer prov. ska bara rätta till lite saker i ett arbete och sen är jag godkänd i geografi. yes!! fan vad skönt.

imorgon har jag ingen skola, och så har jag bara matte på torsdag och så är jag ledig på fredag också. hur skönt som helst :)

vi har suttit i köket mamma och snackat lite och druckit kaffe. skulle precis börja plugga. hjälpa rose med lite grejer men nu sitter hon här och säger att hon inte pallar, att vi ska ta det en annan dag. typiskt..

Gå in på min prinsessa Roses blogg. hon behöver bli lite pushad till att skriva och med hjälp av lite läsare kommer det nog gå bättre :) ♥



Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!