Selmas dröm-hem!

Jag får en sån kick när jag kollar på möbler och fina inrednings grejer. älskar att göra det fint, framför allt med ljus och bara små dekorationer. Jag har därför valt en ny kategori som heter "Mitt dröm hem" och i denna kategorin kommer jag att lägga ut lite saker som tillhör i hemmet.

Jag har kommit på efter flera timmars tittande på möbler och hus, att när jag flyttar hemifrån kommer jag att ha färger som dessa i min lägenhet: brunt, beigh, svart, rött och vitt. ah jag dör!

Kanske är detta huset omöjligt, eller inte omöjligt men långt ifrån lätt att hitta och köpa. mitt dröm hus är det i alla fall. så fint och mysigt.



dock inte så ljust kök (de vita på bilden skulle nog få vara beight och mörkbrunt)



återkommer, än är inte mitt dröm hem klart :)


Kommentarer
cornelia

Jäklar, snyggt:) sådär skulle inte vara fel att bo.

/kaya



Blogg: http://bohemians.blogg.se/
2010-11-07 @ 23:01:12
Amis

Fin blogg =)



Blogg: http://www.metrobloggen.se/amis
2010-11-08 @ 10:05:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!