så glad!

redan 90 besökare idag. statestikmätaren brukar stå på 90 runt 9-10 på kvällen. nu är klockan bara halv 6. igår hade jag över 140 besökare. de tar sig, och jag blir riktigt glad över att ni klickar er in här varje dag ska ni veta. dock är det ett antal people som inte har ett skit med mig att göra som går in för att snoka. i dont blame u bitches, jag hade också gjort det om jag var er ;) haha nej. nu får jag sluta vara taskig. puss på er godhjärtade i alla fall. jag hoppas att ni nya, stannar. ♥♥♥♥

förresten? borde vi inte köra på en frågestund? är så sugen på att svara på frågor. hm. vi får se. :)

bara så ni får en liten blick av hur jag ser ut hahaha.




Kommentarer
gözde uygur

riktigt fin blogg :)



Blogg: http://guygur.blogg.se/
2010-11-08 @ 18:20:43
JONNA

haha "i don't blame you bitches"

sköning!!

/jonna



Blogg: http://jonnamerita.blogg.se/
2010-11-08 @ 18:47:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!