♥ R.i.p Daniel Rack 13/11 - 2010 ♥





Igår fick linda ett sms.. ett väldigt oväntat sms. jag satt brevid henne i bilen, men låg och sov. alltså visste jag ingenting. min syster väcker mig och ber mig trösta linda, trött som jag är förstår jag ingenting. danne är död, danne är död, hörde jag en röst säga överallt. jag fattade ingenting. han brukar alltid komma hem till linda och umgås med oss. det kändes som att vi skulle få ett sms ifrån han sen där det står "är ni hemma, jag kommer upp en stund" men nej. inget sms. när vi kom hem till norrköping drog vi till linda för att jag inte ville lämna henne själv efter allt som hänt. satt i köket med min kaffe kopp, hade fortfarande inte gråtit eller inte visat några känslor alls, eftersom att jag inte förstod, jag trodde inte riktigt på det. var i chock. mitt ifrån ingenstans sprutade mina tårar.

Varför varför? Du lämnade oss för tidigt. Gud tog dig ifrån oss FÖR tidigt. Du hade upplevt mycket, men var långt ifrån färdig. Det är inte rätt. Du var världens skönaste kille. Hur dåligt du än mådde, visade du dig glad och ville göra oss, dina nära glada. Du tänkte aldrig på dig själv. Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. även att chocken har släppt lite nu, så känns det fortfarande som att du är i stan någonstans och snurrar runt. att snart, snart får vi det där smset.. Jag saknar dig danne. nu kommer tårarna.. jag saknar dig så otroligt mycket. jag tänker på dig konstant och jag drömde massor sjuka drömmar inatt. både det enda och det andra. ALLA mår dåligt, utan dig är det inte detsamma. men nu är du på en bättre plats, nu är du i paradiset. där vet jag att du mår bra till 210 %. nu har du inga bekymmer, inga problem. Nu är du våran ängel Danne, våran skyddsängel. Vi möts igen.. men inte än. Tänker på dig tills dess. Vi ses min ängel. ♥♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!