Måndagsintervju med Nora

Nora får inviga denna nya saken jag hittat på haha :)

Vad heter du?
Jag heter nora.

Vart bor du? Bor i Stockholmsområdet.

Hur gammal är du?
Jag är 14 år, fyller 15 i mars.

Civilstånd? Är singel för tillfället, men jag kanske gillar någon ;)

Hur lång är du? Jag är faktiskt längst i min klass av tjejerna .. 1,67 meter över marken!

Varför började du blogga? När jag började blogga fick jag inspiration från min kompis Nicole (niccanh.devote.se) så det var lite det som gjorde så att jag började blogga, hon fick mig att tänka att det vore kul och intressant. Nu tycker jag att det kanske kan vara kul om att sisådär 30 år gå in på bloggen och läsa den.

Hur många gånger om dagen ska en bra bloggare uppdatera? Egentligen tycker jag inte att det spelar så stor roll om den uppdaterar 3 eller 10 inlägg per dag. Jag menar .. om den bara skriver "god morgon" "nu är jag i skolan" "nu är jag hemma" osv osv .. så blir det ju inte kul. Men ett par roliga, intressant eller meningsfulla inlägg med bilder per dag tycker jag är kul!

Vilka bloggare följer du? Jag följer ALLA mina kompisars bloggar, sen läser jag kenzas, paows, fokis fotobloggar, och lite bloggar som folk i min ålder driver. Men om vi säger såhär när jag kommer hem från skolan har jag cirka 156-201 inlägg att läsa från bloglovin. Jag läser inte dessies, kissies , amir och dom men ibland kan jag kika in för att kolla vad som har hänt med de bloggarna. ;)

Tips för att få en bra blogg med mycket läsare?
För att få mycket läsare finns det många tips. Jag har fem tips som jag kan skriva ner.
1. Hitta på ett namn som är lätt att komma ihåg! :)
2. Ha mycket bilder!
3. Släng in ett eget tänkade om ett speciellt ämne.
4. Provocera lite grann!
5. Uppdatera ett inlägg per dag iallafall ;)

Hur många läsare har du per dag? Min blogg har jag ganska så precis startat men jag har runt 50-150 unika besökare än så länge.

Är du beroende av någonting, i så fall vad? Jag är nog beroende av datorn, min vän Beata och glass. Jag ÄLSKAR allt det jag precis nämnde.


Skulle du hellre vara rik och ha falska vänner eller vara fattig och ha riktiga vänner?
Alltså den frågan tycker jag är lite jobbig att svara på. Jag vill ha lagom mycket pengar och riktig vänner att lita på. Helst av allt drömmer jag om att få allt jag vill ha, riktiga trogna vänner, pengar osv. Så nej den frågan är svår att svara på! Usch

Vad har du för skönhetstips?
Skönhetstips? hmm .. alltså jag använder tandborste, tandkräm och munskölj varje dag. Vem vill ha äcklig andedräkt och gula tänder? Sen har jag inte problem med finnar, såklart jag får någon enstaka ibland. Men jag tvättar ansiktet morgon & kväll. Använder mig av produkter från ACO spotless. Det är mina tips!

Bästa film? Bästa film är helt klart en svår fråga att svara på .. Jag älskar one tree hill, dock är det en serie .. Men jag säger det ändå. One tree hill!

Vem är din favorit artist? Jag har ingen favoritartist eller favoritlåt. Jag lyssnar på nrj & the voice. Det är sånt jag gillar! :D


Trivs du med dig själv?
om inte vad skulle du vilja ändra på? Jag trivs med mig själv när det gäller mitt tänkande och min personlighet. Jag trivs med mitt inre ja skulle man kunna säga. Och så tycker jag att min kropp är helt okej. Men så var det det yttre i ansiktet. Jag vet att folk tycker jag är söt & snygg & så. Men jag själv tycker verkligen inte det. Så jag måste verkligen ändra på mitt självförtroende ... Och det säger jag till alla andra som inte heller tycker ni är söta. Det finns faktiskt alltid någon på jorden som tycker att man är söt ..! Tänk på det



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!