Maxi next!

Sitter här och väntar på linda som är på väg hit, vi ska till maxi. dock utan våran prinsessa rose för hon ligger fortfarande och sover.. sömntuta. hahaha ! säger jag bara för att jag har vaknat tidigt dessa två dagar som varit. jag vill införskaffa mig ett rött/orange läppstift. så det är jag på jakt efter idag, och så klart ramarna :)

vi hörs när jag har tillgång till dator igen. antingen när jag kommer hem, eller när jag är hos linda - ja jag har bjudit in mig själv hos henne redan utan att hon vet något HAHAHA !

have a goooood day.

väntavänta.. märker ni att jag är gladare? blir det så när man vaknar tidigare och tar dagen som om de vore den sista? jag är glad idag i alla fall :) hähä puss

Kommentarer
Anonym

tråkmåns



Blogg: http://kaxiga.blogg.se/
2010-11-20 @ 16:49:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!