MATCH IKVÄLL!

När syrran och Tugay kom ställde jag mig och laga mat, det vart jätte gott. och efter det klippte jag syrrans långa lår, toppade det lite och gjorde lite etapper (stavning?) det blev faktiskt bra men jag kan ju lova er att hon hade ångest under tiden jag klippte hahaha. trodde aldrig i min livstid att jag skulle få röra hennes hår med en sax. men men :)

nu är linda här, och suzan och tugge har gått. linda kom för ett tag sen. jag har precis fixat mig, vi ska iväg med grabbarna lite senare och kolla på match? barca - real madrid. det kommer bli blod svett och tårar inblandat, för denis håller på barca och freddy på madrid. hahahaha.

sen när jag kommer hem är det läggdags på dirren. skula imorgon. pusspusspusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!