Måndagsintervju med Gisela

Vad heter du?
Gisela (kallas Gizmo), därav bloggnamnet SweGizmo.se

Vart bor du?
Strax utanför Göteborg i en ort som heter Mölnlycke.

Hur gammal är du?
22 år, fyller 23 i Januari.

Civilstånd?
Har ett fast förhållande sedan snart 6 år tillbaka:)

Hur lång är du?
166 cm över havet!

Varför började du blogga?
Från början var det mest för att få ut känslor, ofta skrev jag i stundens hetta,
mycket jag skrev var ganska ogenomtänkt. Den biten av bloggen är raderad idag.
Mycket av skrivet är fortfarande för min egna del såklart, men även för att underhålla:)

Hur många gånger om dagen ska en bra bloggare uppdatera?
Det beror på innehållet, men 4-5 gånger kanske?

Vilka bloggare följer du?
Fokis, Kenzas, conlers & skvallerbloggar, det är dem jag följer varje dag mer eller mindre,
men kollar in på andra bloggar också såklart.

Tips för att få en bra blogg med mycket läsare?
Inrikta dig på något eller några saker, fixa snygg design som inte är för plottrig, det ska fånga ögat.
Ha mycket skämtsamma inlägg, det tycker folk är kul, skrattar man kommer man ofta tillbaka.
Kommentera bloggar tills du blir blå....

Hur många läsare har du per dag?

Vissa dagar är det mer, vissa dagar är det mindre.

Är du beroende av någonting, i så fall vad?
Kärlek <3
Och kaffe förstås......

Skulle du hellre vara rik och ha falska vänner eller vara fattig och ha riktiga vänner?
Fattig som synden bara jag har riktiga vänner!

Vad har du för skönhetstips?
Ät nyttigt och träna,håret och hunden får en helt annan lyster då:)

Bästa film?
Black beauty (från 90-talet) & Avatar.

Vem är din favorit artist?
Eminem ligger mig varmt om hjärtat men även PINK, hon är grym:)

Har du någon favorit låt(ar)? i så fall vilken?
Micheal jackson - ill be there
Eminem - stan
Pink - pills

Trivs du med dig själv? om inte vad skulle du vilja ändra på?
Det där är från dag till dag ska du veta^^ haha. Jag trivs bättre med mig nu
iaf än vad jag gjorde för något år sedan, jag tränar och äter bättre och
har gått ner massor. Men jag tampats med en dålig självkänsla sen skoltiden
då jag blev mobbad, mestadels för vikten. I stora hela är jag ganska nöjd med
mig själv, men vill gå ner mer i vikt. Hade velat få bort bristningarna också som
jag fick när jag gick upp i vikt för 5 år sedan, dem är inte så snygga och tyvärr
har jag ingen unge att skylla på....

Specialfråga denna veckan: nämn en sak du ångrar här i livet?
Jag tror att alla saker har sin mening, så man ska väll kanske inte ångra
något hur som helst, allt har sin lärdom. Men om jag måste välja något
så är det nog att jag inte höll bättre kontakt med min barndomsvän &
nu är det för sent.


Kommentarer
Giz

vad roligt:)



Blogg: http://SweGizmo.se
2010-11-29 @ 11:49:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!