MÅNDAG

Min uppdatering här är inte så jätte bra, men det blir så när man knappt är hemma. har inte sovit hemma på flera dagar. går bara hem för att umgås lite med mamma, dusha och sånt. sen så går jag igen. Och hemma hos linda orkar jag inte sitta framför datorn för att skriva blogg. utan där har vi kul, umgås med alla sortes folk, kedjeröker och dricker kaffe, pumpar musik och bara är.

idag kanske vi ska gå på bio men det vet vi inte ännu. vi bestämde att hon skulle göra iordning sig medan jag och rose åkte hem. så nu är jag hemma och sen ska vi ta en tripp ut till jysk.

igår hade vi tänkt åka till lövstadslott på kvällen (spökslott) och skrämt upp oss själva men så blev det inte heller. jaja, man får ta dagen som den kommer istället. mycket bättre så! och jag har inte haft tråkigt en minut. tack tjejer och killar ni är underbara allihopa :)

idag tror jag att jag ska sova hemma. mamma vill ha mig hemma lite nu haha... men får se hur det blir med den saken. jag hör antagligen av mig senare. puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!