Majlinda Rexhepi, min solstråle

Ibland undrar man vad man ska göra med livet? och just nu i denna stund.. önskar jag att någon la två tandpetare för att hålla upp mina ögon. nej men, ärligt. mina ögon svider och hänger. hänger som en apkuk. men så jävla trött är jag inte, så jag förstår liksom inte vitsen med att mina ögon behöver tandpetare? - för det gör dom verkligen.

för övrigt sitter jag och pratar med min albanska prinsessa majlinda på msn (hon kommer döda mig för att jag skrev majlinda nu, men hon heter faktiskt så på riktigt) och så gör jag inte mycket mer. ska nog göra mig en kopp kaffe, prata med linda lite till och sen vila ögonen ett tag. poouss!

Kommentarer
zorana

mina ögon hänger fucking occkså. sååååååååååå störande. man ser jätte trött ut fucking kuk hora väder :@@@@@@



Blogg: http://lotinjaa.blogg.se/
2010-11-12 @ 07:34:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!