Im soooo sooorryy

förlåt för den usla uppdateringen men jag har varit så död idag.

imorse när jag åkte spårvagn i min ensamhet satt jag på dannes låt children sing. kände hur tårarna började komma och drog ned min luvaoch tittade ut. du var så fin min vän. du var så underbar. jag saknar dig massor daniel..

när jag väl kom fram till skolan mötte jag sara och marcus, gick och hade lite matte. fick som sagt godkänt på mitt matteprov och det är liksom riktigt stort för mig. för matte och jag går inte alls ihop. och alla rätt.. det är enormt för mig haha :D efter matten hade vi mentorstid och sen drog vi och käka. och efter att vi käkat drog vi till hållplatsen och tog spårvagnen hem. har sovit hela jävla dagen. behövligt!! alltså jag skojar inte när jag säger att jag har sovit ifrån kl 13:00 till 00:30. im stupied.


På torsdag den 18 november kl: 18.00 är det minnesstund för Daniel Rack vid hagebybacken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!