hos linda

hej på er.
sitter här med linda, grabbarna + rose och sara gick precis. antagligen kommer d & f tillbaka senare skulle jag tro. de skulle bara se någon match. nu tänkte jag och linda bädda ner oss i sängen och kolla på ana gina show om det har kommit upp någon ny, o bara ta det lugnt. sätta på någon film senare eller så.

tror inte att det blir någon mer uppdatering för idag men nu vet ni hur min kväll kommer att se ut. imorgon är jag ledig vilket betyder sovmorgon och linda hostar som en idiot så hon ska sjukanmäla sig.

puss på er!!

Kommentarer
Anonym

du och hanna är ju kusiner? varför umgås du inte med henne, ni är ju släkt. och det här med att viccy umgås med hanna nu, kan inte ni alla umgås? känns som att du bara håller dig fast på typ en eller två människor. när du hängde med viccy så var det inte någon rose, men när du börja hänga med rose och linda så var det ingen viccy.



2010-11-24 @ 00:21:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!