home!

Idag vaknade vi så sent som klockan halv 4.. inte okej!
igår runt 8 - halv 9 tiden drog vi hem till rogga på en kopp kaffe. köpte med oss lite godsaker så han skulle bli glad. vi satt mest i köket och bara umgicks och pratade. denis är ju bara för rolig! sjuk kille de där! rogga ville ut hela kvällen men allt stängde, till slut blev han hungrig så vi beslöt oss för att gå till mc. de var så halt på marken att man kunde åka skridskor haha. när vi kom tillbaka blev det film och sen rullade jag och linda hemåt :)

det var en skön kväll mina vänner och jag orkar inte med onödiga tjafs.
remember!

idag vaknade vi som sagt runt halv 4, gick upp och tog en cigg sen så rullade vi ner mot hageby centrum för att handla lite och sen tog jag spårvagnen hem. jag är alltså hemma nu :) min mami ville ha mig home. kan jag förstå. jag sprider bara lycka hähä. nej, nu ska jag göra mig lite kaffe. hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!