HEY YOU !

hej på er mina godingar. idag vaknade jag av mitt alarm som ringde vid 11. snoozade i 20 min (sorry denis haha) och sen efter 20 min skrek jag på linda och hon vägrade vakna. skrek lite till och hon vaknade till: selma.. du glömde ditt möte. vaaaa? vilket möte? sen däckade hon om och efter nån minut skrek hon OWWW SHIT och hoppade upp haha.

vi tog bussen hem till mig, fixade oss och mötte upp rose sen tog vi spårvagnen till stadium arenan för att kolla på när freddy spelade fotboll. det var fotbollscup. de kom dock inte vidare, men bra spelat ändå :) det var långa pauser så i en paus åkte jag, linda, rose, klyftan och glurre och käkade och där efter drog vi till maxi och hjälpte glurran att hitta en vinterjacka. sen åkte vi tillbaka till fotbollen. efter några timmar där skjutsade klyftan och glurre, mig och linda hem till levent, där vi är nu. suzan ska bjuda oss på mat så snäll som hon är, min vackra syster. god mat lagar hon kan jag lova.

så nu sitter jag som sagt här vid köksbordet och hon styr och ställer här och linda skalar potatis.
bilder kommer senare när jag är hemma. puss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!