helvete vad sne jag blir..

......... :Kände du ens honom bra? :S Aldrig hört ditt namn komma upp. Eller e du också en av alla snorungar som e kåt på döda människor?

SVAR: det var den mest patetiska kommentar jag någonsin läst. En människa har precis gått bort och du sitter och tjafsar om jag kände honom eller inte? om du bor i norrköping vet du mycket väl att tino, eddie, marcelo, micke och andra har gått bort de senaste åren. och jag visste vilka alla var, jag önskade de alla en lugn evighet i himlen även att jag inte kände dom. och det är en respekt ska jag tala om för dig, inte kåt på döda människor. Danne kände jag bättre än de andra fyra jag nämde. (vi kom väldigt nära varandra eftersom att jag och ett gäng andra umgicks nästan varje dag för att vara exakt, hemma hos linda. skriv upp det om det känns bättre!!!!!) Inte fan går jag och skriver flera inlägg och går runt och gråter över en kille som gått bort, jag inte kände. någon skruv måste sitta lös på dig, detta var väldigt lågt måste jag säga.

Kommentarer
fabiola

finns folk till allt asso.. låt dom snacka selma.. sånna som inte har något liv.. småbarn!



Blogg: http://fabioladuvet.blogg.se/
2010-11-19 @ 04:45:33
nella

jag undrar en sak. Såg ett inlägg, är du med barn? grattis isånafall.



2010-11-22 @ 19:06:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!