HAPPY FACE!

HEJ! jag är jätte glad. kom precis ut ifrån dushen, kollade mot dörren och såg att posten hade kommit, såg ett grönt fujidirekt kuvert. VÅRA BILDER PÅ DANIEL HAR KOMMIT :) ♥ ska åka med mina prinsessor och köpa ramar och hänga upp 2 st fint på väggen brevid mina rosor och så ska jag ha två stycken på byrån. kommer bli superfint!

vet ni vad jag tänkte på förut? jag tänkte på damir, damir som är med i paradise hotel. han är så attraktiv haha. alltså hans namn.. bara hans namn låter som "Mmmh Marabou". och sen är det såhär va att rose min vännina vill para ihop mig med denne snygge man, det är nämligen så att hennes man är vän med min blivande man.... HAHAHA okej selma gå inte för långt nu. nej men jag skulle inte tacka nej till en dejt med han alltså. hahaha. sexiga jävel.








Kommentarer
Anonym

tyvärr han e upptagen :)



2010-11-24 @ 11:08:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!