Happy birthday mami!

god morgon sötnosar
idag har vi varit med om lite saker, men nu är vi hemma igen. dom kom och fixade kylskåpet här hos linda idag, som varit sönder i två dagar... inte bra. men nu är det fixat som sagt. snart ska vi ner till willys och handla lite grejer för att sedan göra en tårta till min älskade mami som fyller år idag. grattis bästa mamma, må du leva i 100 år till. älskar dig!! ♥

sen ska jag väl bara vara hemma, det är skola imorgon så jag måste ta det lugnt tonight :)

Kommentarer
Kimberly

Omgggg... Hälsa grattis i efterskott ifrån mig Selma!! Och ge henne en stor kram. Looove you <3



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2010-11-25 @ 08:30:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!