Flytten (x) klar

HEJ PÅ ER ALLA GLADA OCH MINDRE GLADA GRODOR!
nu är jag äntligen hemma igen. eller har varit hemma i någon timme haha. det var världens jobb att flytta. jag lovar att man går ner trippelt i vikt genom att lyfta tunga kartonger i 3 trappor än att träna i gymmet i 2 timmar.. plus att norrköping har haft världens snökaos denna dagen. helt sjukt. men yallafall.. nu är jag hemma som sagt. när jag och linda kom hem till mig hade mamma precis lagat mat så vi käkade, umgicks med mamma och drack kaffe. ovanligt att vi sitter och snackar skit och dricker kaffe va? haha. linda drog för sisådär en kvart sen.

nu ska jag bara ta det lugnt, är rätt seg. ska bädda ner mig under täcket och kolla på tv. vet inte om det blir något jönköping imorgon, men man kan ju alltid hoppas på att mirakel inträffar hähä. puss puss på er!




Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!