FC BARCELONA - REAL MADRID 5 - 0

Jag och linda blev upphämtade av rose, gunnar och klyftan, de skjutsade oss till sportbaren där vi mötte upp nicole, denis, freddy, dino, admir och flera, satt och kollade på matchen. måste ju säga att barca lekte med real madrid som fan. håller inte på någon av dom, är inte så inriktad på fotboll men det var fan en lek för barca. denis gick hem överlycklig medan freddy ville skjutsa huvudet av sig haha. fick skjuts hem av klyftan.

nu sitter jag här i mitt mysiga rum, ska läsa lite bloggar och koll facebook sen ska jag lägga mig och sova för det är skola som gäller imorgon. ha en mysig kväll, nattinatti! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!