En så vacker person, att Gud han själv ler.

Det finns en person som aldrig någonsin har behandlat mig illa.
En person som är snäll, söt och underbar.
En godhjärtad person som alltid ställer upp, som finns där för mig dag som natt, hela tiden.
En person som aldrig ställt några krav, som aldrig tagit mig förgivet, som aldrig sagt åt mig vad jag ska göra och inte göra. En person som jag inte har behandlat lika bra, men som ändå öppnat sin famn åt mig.
Jag vet inte hur jag ska förklara med ord hur tacksam jag är över att jag har dig. Jag visste verkligen inte att det fanns en så underbar människa som dig. Jag kunde aldrig i min livstid tro att jag skulle möta någon så vacker person som dig. Jag vill ge dig allt, jag ska gottgöra dig efter allt du gjort för mig. Du är verkligen värd allt, men både du och jag vet att det är omöjligt för mig att ge dig hela världen, men om jag kunde. jag lovar att om jag kunde skulle jag göra det. Det finns inga ord i världen som kan beskriva mina känslor. Jag tänker ofta, och det är bara goda tankar. Jag drömmer mig bort, och i den drömmen finns du.
Jag är så glad, så tacksam för allt Besnik! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!