en dag i ingelsta med bästa denis och linda

god kväll.
nu är vi hemma hos linda igen. mötte linda och denis i stan och sen tog vi bussen ut mot ingelsta, jag inhandlade bobbys balsam och schampoo. väldigt bra att ha! sen handlade vi lite ljus och annat till linda, så nu är det mysigt här hemma. ifrån youtube spelar vi julmusik och ska snart baka pepparkakor. haha, riktigt juligt har vi det här. de andra ska festa idag. hoppas ni får de kul allihopa. take it easy bara :)

okej, denis. min underbara älskade vän. man har aldrig tråkigt med dig, du förstår en, pratar om allt och det jag älskar mest med dig är att du kan prata känslor, inte som andra killar. vissa vågar inte öppna sig, men du står för vad du säger och du ger råd och förklarar. jag är glad över att vi alla umgås tillsammans nu, det är grymt kul!
tjejer, denis är singel. snygg, sexig, singel vad väntar ni på? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!