anden i glaset.. mohahahaha

vaknade upp hemma hos rose av att gabbe kastade kuddar på mig och hoppade i sängen vid halv 4. sen tog jag och rose spårvagnen ner till stan och mötte linda, solade solarium sen gick rose he och jag och linda promenerade hem till mig en sväng, drack kaffe och så. efter det mötte vi upp suzan och levent och tog spårvagnen till hageby. mötte jenna dino och denis och nu sitter vi uppe hos linda, ska strax köra anden i glaset haha. tänk på mig, man vet aldrig om jag dör. önska oss good luck.

vi har dessutom pratat lite om jul afton. vi ska köra en blattejul hemma hos linda med all möjlig mat hahahahahahaha, kommer bli grymt :D

imorgon blir det ingen skola, ska följa med linda på rättegång och efter det tar vi en sväng på stan måste köpa mig några vinterskor och nåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!