Vem kommer imorgon?

MIN ÄLSKLING! det kan inte bli bättre :) fan vad kul och så jävla skönt att äntligen få träffa honom igen. min skatt ♥

kom precis hem ifrån borgsmoskolan (min gamla skola). jag och rose försov oss lite, men kom till skolan till slut. jag gick och pratade med min engelska lärare och vi bestämde att jag inte behövde ha lektion med tanke på att jag är klar med engelskan. vi kom överens om att jag kunde ta hem matte boken och jobba istället :) efter det gick jag, sara och rose och käkade. sen gick vi ut och rökte. träffade på fabiola och hennes feta mage och amanda. sen beslutade jag och rose oss för att åka upp till borgsmo och hälsa på våran gamla skola. virpi vart så glad att hon lbev tårögd. "miiina favooo tjejer" (finsk brytning) hahahahah.

efter det åkte jag hem, och nu sitter jag här. ska strax börja städa. mamma tvingar mig :( hörs senare!

Kommentarer
carolina karlsson

Hej !

Vilken cool blogg du har .



Blogg: http://ffotoflicka.blogg.se/
2010-05-31 @ 16:22:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!