Vem är Selma?

Det tittar in massor nya människor här så jag tänkte skriva ner lite om vem jag är.

Jag heter Selma Sedef, bor i Norrköping och fyller 17 år i sommar. Min mamma kommer härifrån Sverige och min pappa kommer ifrån Turkiet vilket betyder att jag är 50/50. Har två syskon, en storebror som heter Deniz och en storasyster som heter Suzan. Jag har en pojkvän sen 5 månader tillbaka som kommer ifrån Kosovo, Kastriot heter han. Dock bor han utanför Göteborg i den lilla hålan Herrljunga, så vi syns inte så jätte ofta. Men jag är riktigt kär och glad över att jag har honom. Jag går i IV och kämpar med matten som jag alltid har haft svårt med, för att senare fortsätta på gymnasiet. I framtiden vill jag utbilda mig till Socionom och hjälpa ungdomar som har olika problem. Mot mina nära och kära är jag en ängel men dom som inte känner mig kan se mig som en kaxig tjej. Men ni ska veta att jag är godhjärtad och vill alla väl, nästan alla i alla fall! HAHA


Hoppas att ni fick en liten bild ut av mig nu. Peace!


Kommentarer
Evelina

Du låter trevlig :) känner igen mig så himla mycket i dig, det är sjukt.. båda har distansförhållande, kämpar med matte, godhjärtat osv.. diggar din blogg grymt! Puss



2010-05-23 @ 16:01:13
selma

SV: tack så jätte mycket. jasså? haha, lite läskigt men ändå rätt kul faktiskt. puss på dig. förresten, det skulle vara kul om du skrev hur du och din pojkvän träffades. mejla mig på :

[email protected] om du vill dela med dig av den, jag lägger ut den på min blogg sen :)



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-05-23 @ 18:53:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!