MÅNDAG

vaknade med huvudvärk men slet upp mig ifrån sängen ändå, gjorde iordning frukost och sen rörde jag mig mot skolan. gjorde inte så värst mycket, skrev och läste lite. finns inte så mycket mer att göra, alla uppgifter är redan gjorda.

jag lider verkligen av huvudvärk (jag vet att ni lider av att läsa det tusen gånger om dagen) kanske migrän? eller behöver jag glasögon? fast nae, jag ser riktigt bra! hm.. vad kan det vara? :(

när jag kom hem kollade jag runt lite på internet och sen gick jag och vila en stund. vaknade upp runt 2 tiden av att mamma väckte mig. jag som drömde om mig och hjärtat.. det var skit varmt ute, vi hade bara på oss linne och shorts. i alla fall.. sen gick jag upp och käkade, pratade lite med älskling i telefon och sen hoppade jag in i dushen. kom precis ut därifrån.

vet inte om jag ska stanna hemma idag eller åka upp till klocket och träffa sara och rose.. hm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!