uppdate

Anonym:
Väldigt bra blogg! Kanske lite dum fråga men e din pojkvän svartsjuk eller så? Tillåter han dig till exempel att gå runt med klackar, kort kort osv..?:D

Svar: Till att börja med: vem är du? och sen, tack så mycket! Min pojkvän VAR väldigt svartsjuk förut. han har blivit bättre med det. och nej, han vill inte att jag går runt i utmanande kläder när han inte är med, vilket jag förstår och jag har absolut inga problem med det! jag hade heller inte velat det om jag hade flickvän.

jag besvarade din fråga. besvara nu min!
Vem är du?



en liten snabb uppdate
jag sitter och äter sallad samtidigt som jag pratar med mitt hjärta på msn. love you baby! två veckor kvar.. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!