trött

jag och älskling åkte till klocket förut, gick till willys och köpte nötter sen satte vi oss ute med alla och tog de bara lugnt, senare åkte vi hem och käkade och sen tillbaka dit. är lite ledsen över att mitt hjärta åker hem snart (söndag) :( vill inte.. men snart är det sommarlov och då har vi mer tid tillsammans hoppas jag.

jag är riktigt jävla trött men han tvingar mig att vara uppe haha :( just nu står han i dushen och mina ögon håller på att stängas..

jag är så glad över att jag har dig bebis.
du och jag för alltid.
jag släpper dig aldrig!




+ en till, ett hjärta där det står i love you, i :blush:
puss på min älskling. tack så mycket ♥ du är bäst i världen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!