trött och sur

Fyfan vad trött jag är! valde att stanna hemma idag istället, orkade ärligt talat inte gå ut. imorgon ska jag ta lite pengar av pappa och ta med mig rose till halvars tror jag! om vädret tillåter. ögonen stängs nästan igen, dom svider så som det brukar göra när man är för trött. måste hålla mig vaken, annars kommer jag vakna ikväll och sitta uppe hela natten och komma till skolan som en död fisk..

jag har ångest över att jag inte köpt några sommarkläder ännu, gick in på nelly för att beställa hem lite och valde att betala i månaden, det stod att jag hade för mycket i varukorgen så jag tog bort några saker, men det blev inte bättre för det, stod samma sak ändå. så jag fick damp och stängde ner sidan..

vill ha söta klänningar, sköna pösiga linnen och blusar, shorts, sommarskor..

Annonser från BloggPartner

Kommentarer
E

tack så jätte mkt babe! <333



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-05-17 @ 20:02:04
Anonym

Väldigt bra blogg! Kanske lite dum fråga men e din pojkvän svartsjuk eller så? Tillåter han dig till exempel att gå runt med klackar, kort kort osv..?:D



2010-05-17 @ 22:14:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!