Träffa rose och emelie

Nu ska jag strax ta på mig lite kläder, ni förstår när jag kommer hem slänger jag av mig kläderna och tar på mig linne och shorts haha. så nu ska jag klä på mig och sen åka upp till min vän Rose en stund. måste prata med henne, min ängel ♥ Emelie är där också. ska bli kul att träffa henne, det var ett tag sen. så vi hörs senare bloggen!

Förresten, visst var det ett roligt sätt att träffas på? jag menar inlägget nedan. hoppas dom får ett liv tillsammans för alltid. alla är värda att ha någon de tycker om vid sin sida.

glöm inte bort att du kan skicka in din egna kärleksberättelse till [email protected]. (ja, jag vet att jag tjatar men jag tror att det kommer nya besökare varje dag för statestiken bara höjs hela tiden)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!