tivoli

hej hej. idag har vi faktiskt inte gjort ett skit. bara varit hemma haha. min mobil är sönder, så ni vet. jag fixar en ny så fort jag kan! och bilder kommer upp när mitt hjärta har åkt hem OM jag har hittat en sony ericsson tills dess.

nu står bebis i dushen och jag har precis tagit på mig och fixat mig lite. vi ska möta upp rose och resten och åka till tivolit. mitt hjärta vann ytteligare en nalle till mig igår haha. han är för söt.

ni får stå ut med uppdateringen.. i en vecka till. hähä puss!

kastriot, för mig är du hela världen!

Kommentarer
Egzona

har inte velat störa.. men jag hoppas verkligen att ni har det bääääst! <3



brukar tänka "undrar vad dom gör nu" då o då :$ haha. puss!



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-05-02 @ 14:00:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!