TISDAG

det har blivit tråkigt att blogga, ni är inte dom bästa på att kommentera. tvärtom faktiskt!

jag vaknade för en halv timme sen ungefär. var för seg för att gå till skolan, men det spelar ingen roll för jag är ändå klart med engelskan. Så jag missar ingenting. kan väl rättare sagt slappa varje mån-tis fram till sommarlovet nu! ;) imorgon är det i alla fall skola som gäller. har möte med syv, mentor och mamma vid 11 tiden.

nu ska jag inte göra så mycket mer, får se vad dagen har att erbjuda. min kissemisse är inte tillbaka ännu :( säkert någon liten snorunge som har tatt hem min bebis. jävla fittor haha!!! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!