tack

jag är tacksam för alla kommentarer jag fått medan min pojkvän var här, ni är hur söta som helst.
och till dig som frågade om smilisar på bloggen. jag tror att jag gick in på designadinblogg.se och sen stod det om smilisar där någonstans och så följde jag bara instruktionerna :) hoppas det går bra för dig haha.


jag gör inte så mycket, sitter bara här och kollar runt lite på internet. är skit trött faktiskt. läggdags snart asså. buhu, ingen älskling som håller om mig på natten :( nae, måste sluta deppa.. vi ses snart igen ♥

här får ni en bild på mig innan jag åkte och mötte bebis.


Kommentarer
Jennie

såå sööt.



Blogg: http://mackansflicka.blogg.se/
2010-05-09 @ 21:34:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!