SVAR PÅ FUCKING TAL

ANONYM:

haah ta du bort kommentarerna då kan man lika bra säga såhär, VEMFAN VILL HA EN KILLE SOM STOPPAT SIN KUK I 10000 TJEJRS FITTA? DU SA SJÄLV ATT DIN KILLE VA EN PLAYER INNAN? UNDRA HUR MÅNGA HAN HAR KNULLAT INNAN DIG, ÄCKLIGT OM MAN TÄNKER EFTER UUUUUUUURK, PALLA ATT BARA FÖR TJEJER GILLAR SEX SKA MAN BLI KALLAD HORA ORKA ASSÅ ORKA

SVAR:

jag tar inte bort någon kommentar så sluta snacka bullshit! DE FLESTA skrev jag. ser du dåligt? även jag hade velat ha en pojkvän som var oskuld. sorgligt nog är dom sällsynta! ingen kan bestämma över kärleken eller hur? jag kunde inte bestämma över mina känslor, över mitt hjärta. jag blev kär i en som har varit med flera stycken och han vet vad jag tycker om det. egentligen ska jag inte ens behöva förklara mig om detta. det är min och hans ensak. jag skrev bara vad jag tycker om oskuld osv osv.. Men om du tycker att det är så jävla äckligt så hoppas jag att du hittar en man som invigs i din fitta. jag har inte sagt att det är rätt att kalla en tjej hora bara för att hon knullar mycket med tanke på att killar aldrig får en sån stämpel. såna killar är manshoror i mina ögon. och återigen min pojkvän VAR en player. jag kan inte göra något ogjort men jag kan göra det bättre - tur att jag förändrade honom ;)

en sak till, du läser min blogg flitigt ha? ;) med tanke på att du vet så mycket. din lilla...

Kommentarer
Anonym

Selma du äger <3 fuck alla andra som inte vet vad dom skriver om bre

men du själv då, är du oskuld? och om inte, när blev du av med den?



2010-05-14 @ 19:43:55
selma

haha tack. om jag ska svara på personliga frågor så vill jag helst veta vem det är jag skriver det till =)



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-05-14 @ 19:54:17
roberta

haha åååååååh selma, VILL SLÅ! du behövde inte ens fucking svara. Delete och khalas :D Dom omkring behöver inte ens lägga sig i. PUSS ♥



Blogg: http://robertachamoun.blogg.se/
2010-05-14 @ 20:07:18
elvirajohansson

vaa vill personen?! ;o blir förbannad på sånna som inte kan skriva sina fuckade namn utan leker tuffa! jisses :p säger som hon över, du behöver inte ens svara på sån där skitsnack asså :p



Blogg: http://kohtamaki.blogg.se/
2010-05-15 @ 14:17:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!