stan

Nu är jag hemma igen, eller har varit hemma i ca en timme. Efter skolan åkte jag hem, men gick ut igen lika fort. promenerade till stan med mina föräldrar. pappa köpte en jacka, sen skiljdes vi ifrån han. jag och mamma gick runt och kollade själva. fick med mig ett par pösiga shorts hem, som nästan ser ut som en kjol haha. och sen ett pösigt linne. det är marknadsafton. stan är öppet till 9 ikväll och det är rea överallt. snacka om att blattarna var som en stor lejon-flock hahaha.

mamma köpte även med istanbul kebab hem åt mig, tack kära mami. så nu har jag käkat det. ska lägga mig och vila lite, är hur trött som helst (?)

just de, fick en PEACE tavla av mamma också. grymt!
hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!