sover hos rose inatt

hej på er! förlåt för dålig uppdatering men jag har faktiskt inte varit hemma så mycket idag. drog till lillis förut och umgicks med rose och nicole, sen vidare hem till mig och hämtade nötter och sen till klocket. bråkade lite med älskling.. men nu är det löst och senare åkte jag och rose hem till mig och hämtade saker. sen tillbaka till klocket, var ute lite till och sen blev det för kallt så vi gick in.

nu har hon damp, hon är ledsen och sur för hennes bebis ska åka utomlands i sisådär två månader haha. stackars!! hahaha, hon är så söt.

nu ska vi snart ner och käka lite och sen bara sitta och snacka. vi hörs imorgon puss! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!