söndag kväll

Nej, det jag skrev i inlägget nedan handlar inte om mig och Kastriot. INGEN kan förstöra för mig och han ♥

nu gör jag inte så mycket, sitter här och snyter mig. har tatt slut på ca 4 st såna pappersnäsdukar-paket haha. jag ska väl hoppa in i dushen snart, inte göra så mycket mer. känner mig faktiskt trött konstigt nog.

Det är hur skönt som helst att jag bara har en vecka kvar i skolan tills älskling kommer, för på tisdag nästa vecka ska jag ner och möta honom vid tågstationen kl 19.00 igen :) längtar lika mycket varje gång!! vi har inte köpt någon returresa hem, så jag hoppas att han stannar ännu längre denna gången :blush:

nu vart jag jävligt sugen på glass.. finns ingen i frysen.. åt upp den för någon dag sen. nae, nu känner jag att det bara blir skitsnack hr i bloggen. "skriva bara för att" Hörs senare!


Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Suzette

mums med glass :)



Blogg: http://suzette.blogg.se/
2010-05-23 @ 21:16:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!