SÖNDAG

Hej på er! vaknade för en timme sen vilket var dåligt av mig med tanke på att det är skola imorgon och jag skulle ha gått upp tidigt idag för att orka komma upp imorgon. jag somnade runt 2 tror jag? och så ringde bebis och väckte mig vid 3 inatt. men somnade om kort därefter.


jag vet att jag tjatar, men jag har ständig huvudvärk, när jag somnar, när jag vaknar.. konstant hela dagen. vad är det för fel på mig? :( tog nyss en panodil och hoppas den hjälper!! :(

idag är vädret allt annat än fint. eller, Rose sa att det var varmt ute, bara att solen inte finns. får se om jag går ut en stund lite senare. vi hörs puss puss!

Svar till anonym finns i kommentarsfältet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!