sommarlov snart

G? vem är du? var bor du? vad heter du? känner jag dig?



ni fattar inte hur tråkigt jag har. orkar inte blogga heller. det enda jag tänker på är min älskling. det enda jag gör är att sakna. snart är det sommarlov vilket betyder en sommar med mitt hjärta (hoppas jag). Om han inte jobbar så kommer jag få världens bästa sommar, världens mest oförglömliga sommar. längtar verkligen. vi kommer ha mysiga sommarmornar, varma, härliga dagar och underbara sommarkvällar tillsammans. tror att det kommer bli grymt!


jag och rose ♥

Kommentarer
Anonym

Nae. Du känner mig inte, men ursprungligen är jag från nkpg o bott där ganska många år.

Fick tag på din blogg för ganska längesen utav någon, minns inte riktigt vem. Sedan dess har jag följt din blogg flitigt. Ganska intressant tbh.

Det var iaf nåt som fångade mig.



Maila din mail/msn till [email protected] (verkligen inte min riktiga mail :D) så vidarkontaktar jag dig därifrån. Pallar inte dra allt offentligt.

Kan gärna även hjälpa dig med ditt ljud som sagt.



//g



2010-05-10 @ 21:51:33
selma

sv: okej, är du tjej eller kille :S ? lugnt, behöver inte hjälp. mer min systers kompis att hjälpa mig!!



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-05-10 @ 22:03:21
Anonym

hur gammal är du&vilken klass går du i? tacksam för svar! :)



2010-05-12 @ 22:07:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!