sommaren, älskling, rose!

när jag tänker på sommaren, tänker jag på att den kommer bli underbar. en underbar sommar med mitt hjärta. men sen så tänker jag på min vän, rose. hennes pojkvän ska åka utomlands i två månader. hon är deprimerad som fan, stackars min vän. "selma du kommer ha kassi här hela sommaren, jag då? :( sämsta sommaren " jag ska försöka göra henne glad varje dag. vi ska hitta på roliga saker så att hon tänker positivt. jag vet hur svårt det är, jag vet hur jobbigt det är och jag vet att det är svårt att hitta på roliga saker för man tänker bara på "han". jag var utan kastriot i två månader och jag kunde gråta flera gånger per dag. ush.. nae, nu ska vi inte tänka negativt här. jag ska se till att hon får en bra sommar. med oss! ♥


Kommentarer
emelie

sv: Hej =D

Jag köpte den på monki, kostar 200kr, finns dock bara en kvar, eller iallafall igår eftermiddag! :)



Blogg: http://emelied.webblogg.se/
2010-05-28 @ 17:13:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!