Seni Seviyorum

Det finns en för mig och det är du. Det finns ingen annan i världen som jag hellre skulle vilja vakna brevid varje morgon, hela livet framöver. Du är så underbar min prins. Minns du när vi stod och höll om varandra och du sa så fina saker till mig, pussade mig samtidigt som vi kollade på fyrverkerierna. Det var så mysigt. Du gör mig till din lyckligaste tjejen i hela världen.

Alla har sina bråk och sina jobbiga dagar. Vi har gått igenom mycket men nu börjar det ta sig uppåt rejält. Jag är så glad över det. Vi ska kämpa tillsammans eller hur zemer? Det är du och jag. Två i en! Jag släpper dig aldrig.

te dua te dua te dua te dua te dua!


Kommentarer
Egz

fan vad gulligt...

blev tårögd :( <3



önskar er det allra bästa, alltså verkligen!



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-05-10 @ 21:41:52
Adelina

Hoppas allt är såhär bra mellan er alltid. Du är en underbar människa sötis! <3



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2010-05-10 @ 22:15:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!