rubrik

Älskling gick och la sig för två timmar sen och nu vaknade han, vilken tur. för jag saknade att bara smsa med honom ♥ han kommer hit 1 juni, förhoppningsvis. längtar efter dig!! PUSS PÅ DIG.


snart ska jag fixa iordning lite kläder och sen vid 7 ska jag och mamma ner till tvättstugan och köra några maskiner, behövs! mitt rum ser ut som ett helvete så om älskling hade varit här nu hade han bokstavligttalat dödat mig haha. ska städa imorgon, orkar inte idag. idag blir det tvätta, imorgon städa. pusha mig också! för annars kommer jag bara dra ut på det :(

Kommentarer
sanna

STÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDA NU SELMA



2010-05-18 @ 18:13:26
selma

IMORGON!!!! :(



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-05-18 @ 18:33:34


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!