ONSDAG

Hej bloggen. här sitter jag och väntar på viccy och linda (hennes syster), hon ska skjutsa oss till skolan, snäll som hon är! mina converse är redan knutna så att jag slipper stressa när dom står utanför hahahah. nae känner att detta var ett onödigt inlägg.. ääsch..

mamma ska ringa till fia hemmet senare och se om tarzan är där. någon kan ju ha lämnat in honom. "en katt lös på gatan". hoppas verkligen att han är där för annars tror jag inte att han kommer tillbaka..

vid 11 har jag och mamma möte med syv och min mentor om skolgången i höst, vilka lektioner jag vill ha och sånt. det blir nog bra! vi hörs när jag kommer hem eller något. puss puss :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!