ONSDAG

tusen tack till dig "anonym" som skriver att min blogg är underbar haha :)

kom precis hem ifrån skolan, pluggade riktigt bra idag på matten faktiskt. fick till och med beröm. känns bra med tanke på att jag verkligen är kass när det gäller matematik haha. nu ska jag inte göra så mycket, käkade precis lite och senare ska jag gå på stan en sväng med min älskade rosii ♥ måste inhandla lite produkter till mitt ansikte.. och köpa comviq kompis hähä. handla kläder ska jag och älskling göra tillsammans när han kommer hit.

det är varmt ute, men kvavt som fan som man får huvudvärk av. det åskade lite förut. det är sånt där åsk-väder idag. på torsdag blir det 23 grader och en stor sol :) nae, för mycket prat om vädret känner jag. känner mig som en sån väderreporter haha. "svag risk för åska, men i norr ligger solen på" HAHA. för mycket fritid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!