och det vi ville var att få växa upp ..

klubbor blir cigaretter.
de oskyldiga blir till slampor.
kvarsittning blir avstängning.
läsk blir vodka.
cyklar blir moppar.
pussar blir sex.
kommer du ihåg när att vara hög betydde att man hade mycket fart på gungan.
att skydda sig betydde att ha hjälm på sig.
när det värsta killar kunde göra va att ge en baciller.
krig var bara en lek.
den enda drogen du visste om var värktabletter.
den värsta känslan var när du skrapade knäna.

(text från någons blogg)

samtidigt som jag vill se hur min framtid kommer att se ut, vill jag tillbaka till när jag var liten.



glöm inte bort "kärlekshistorian". mejla in din kärlekshistoria till : [email protected]
tex. hur du och din pojk/flickvän blev tillsammans, förbjuden kärlek (mycket intressant) eller hur du ser på kärlek, en dikt. vad som helst om kärleken. har fått en till berättelse ifrån en tjej vid namn Evelina. Kika in här imorgon så får ni läsa den :)



Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!