NYDUSHAD

hej på er! jag kom precis ut ifrån dushen. känns riktigt fräsht att komma in i rummet som är nystädat. haha låter som att jag hade ett råttbo innan men så var det inte. jag tycker bara om att ha det nystädat, det luktar riktigt gott. ska bli sjukt skönt att somna nydushad med rena sängkläder, tycker inte ni också att det är underbart? hoho.

men först ska jag sitta framför den här burken ett tag. facebook är inte lika roligt längre.. hm, har inte så mycket mer att säga än att jag:

miss my baby :( och att ni är sämst på att kommentera.

Kommentarer
egz

tänkte på en grej... snart blir det ett år sen vi började snacka :ooo HAHA<3



2010-05-18 @ 21:40:22
Jennie

sånt älskar man bara :) när ska du träffa han igen då?:)



Blogg: http://mackansflicka.blogg.se/
2010-05-18 @ 22:23:34
Gresa

Kanske lite dumt att fråga, men jag har kommenterat dina inlägg förut och jag har läst din blogg regelbundet. Jag har inte läst något om din kusin Hanna på riktigt länge. Undrar bara om allt är bra mellan er, för ni verkar inte vara alls nuförtiden. Rätta mig om jag har fel! :)



2010-05-18 @ 23:48:20
selma

SV: gresa, vi umgås inte längre bara. hon umgås med andra och jag med andra :)



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-05-19 @ 09:45:46
Anonym

underbar blogg :)



2010-05-19 @ 10:21:37
karin

BÄSTA hahaha .. folk är verkligen kassa på att komentera nanaa, håller med om FB det är den nya typen av ''lunar'' nuförtiden haha...



Blogg: http://suuuunshine.blogg.se/
2010-05-19 @ 11:56:17
Gresa

jaha, va tråkigt =( ni såg verkligen ut att vara nära varandra, va det suget att något sånt ska hända. var ni kusiner på riktigt?



2010-05-19 @ 21:39:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!