NI ÄR ÄKTA

När alla andra vänder ryggen är det ni som står kvar, precis som min mamma säger. hon har alltid rätt!! Rose? du är en fantastisk vän, alla borde ha en som dig. du sprider glädje (ibland hat HAHA), tar vara på dina närmaste och ställer alltid upp. Jag älskar dig min prinsessa! och Kastriot? jag är glad att vi har kommit såhär långt, vi har hela livet framför oss, framtiden ska bli vår ♥ du betyder verkligen allt för mig mitt hjärta.

Det är viktigt för mig vad min mamma tycker om folk runt omkring mig. Rose, hon bevisade häromdagen för dig hur glad hon är över att du är min vän, hon vet att du är den enda som ställer upp när det väl gäller. och Kastriot, det enda min mamma gör är att prata gott om dig, hon tycker om dig jätte mycket och hoppas att vi går långt tillsammans. Hon pratar om dig nästan varje dag.

Ni två är dom mest underbaraste människorna jag någonsin träffat. Jag tackar gud för att jag har er i mitt liv och jag är så glad över att ni kommer så bra överens. mina två änglar ♥


Kommentarer
roose

awww nini du vet att ja älskar dig och kassi nu betyder mycket för mig . ibland kan ja och han bråka lite men det går ju över lika fort . kommer alltid hålla mina två tummar för er två för det ska vara ni livet ut . <3



2010-05-15 @ 01:27:16
evabergsten

sv; man kan ladda ner det på internet ja. :)

Bara söka efter det!



Blogg: http://evabergsten.blogg.se/
2010-05-15 @ 13:27:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!