NATTINATTI

Nu sitter jag här framför burkfan igen efter att ha ätit en god kvällsmat som bestod av flingor + fil plus ett knäckebröd med ägg och aromat (kryddan ni vet) på haha. saknar min bebis, vi har inte pratat riktigt på ca 3 timmar. han hjälper sin pappa och nu håller han på med hans jävla moped som ser ut som ett helvete. glad över att han snart fyller 18 och får körkort. då kastar jag hans moppe åt helvete :)

glöm inte att ni kan skicka in eran egna kärlekshistoria till min blogg: [email protected]
med detta säger jag god natt så hörs vi imorgon!

Kommentarer
gotteochvi♥

tack för titten, kika gärna in igen!



Blogg: http://gotteochvi.blogg.se/
2010-05-23 @ 07:51:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!